Dreads

Snart ska jag hämta mitt syntetiska hår på posten, det blir kanoners! Egentligen kom det till dörren men Ida trodde att hon drömde att det ringde på dörren och jag hörde den inte ens för att jag sov som en stock. Nu ska jag bara försöka skriva bra saker i min blogg, eller kanske inte. Har så jobbigt med alla drömmar jag har. Drömde om Erik (fd pojkvän som jag fortfarande älskar så fruktansvärt) inatt igen, vilket är asjobbigt.

Tur att jag får något annat idag att göra iallafall, ska karda hår och ånga det med Mammas plattång och en blöt handduk. Får se hur det blir. Hoppas att det blir bra iallafall. Nu ska jag gå och städa mitt rum, hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0