Desireé Nilsson - Med ensamrätt på bland annat blont hår och smilies

Detta får ni inte göra enligt lag:

1. Blondera er
2. Använda ljusrosa läppstift. Eller om det är någon slags blandning av idomin och rosa. (Men vem skulle vilja det lixom?)
3. Inte använda smilies ex:   :) :P ;)
4. Inte använda engelska mitt i en svenskskriven bloggrad ex: Jag var hos frisören idag. Shit! Vad nöjd jag är. Jag älskar att vara blond, gillar ni det inte så kan ni dra åt helvete. Got it? ;)

Det kommer nog att läggas till mer på denna lista.

Jag bryter hittils mot 3 av dessa regler. Punkterna 1, 3 och 4.

Punkt 1: Min ursäkt: Jag är snart 19 år och jag bestämmer själv om jag vill se ut som en dum blondin. Huvudsaken att mina nära vet att jag icke är det.

Punkt 2: Min ursäkt: Jag började använda internet och därmed msn då jag gick i 7:e klass. Det var år 2003 om jag inte misstar mig.

Punkt 4: Det har säkert hänt. Och kommer säkert att hända igen.


Så med detta avslutar jag dagens möte om Desireés nyinstiftade lagar i Svea Rikes Lagbok.


Kommentarer
Postat av: Snövit

Din blogg är underhållande! fortsätt med den plis :)

2009-04-25 @ 11:09:19
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0