Kunskapständer

Det är alltid lika spännande att vara vaken klockan 01:38 på en skolvardag! Det är Knight Rider på tv:n och datorn är så seg att man inte ens kan spela Gold Miner Vegas, och då är det illa.

Idag vaknade jag ca 14:00. Fick lite ångest då jag kom på att jag skulle handla på stan med Johanna eftersom att jag vaknade så sent. Men som tur var så hade hon också sovit över, haha.
 
Så vi gick och kollade på H&M och hon köpte en present till hennes kompis Isabelle. Och jag köpte en jacka, igen. Nu har jag 2 oänvända jackor som bara suktar efter mig. Jag har bestämt att kvinnor med extremt stora höfter inte ska ha fula kläder, det var därför jag köpte den jackan eftersom den var fin. Och jag skiter i om folk glor på mina extrema höfter i den jackan för den är skön tillsammans med mina nya skor, rött läppstift och röda diadem, så det så! Hohooo!

Jag bokade om tandläkartiden iallafall, har ingen lust med att de ska vara och pilla på mina onda visdomständer (jag funderade ett tag på vad de hette, fick fram kunskapständer och vetenskapständer.) Det är alltid lika roligt att glömma namnet på saker och ting. Tänderna är iallafall på väg upp så det gör ont och det är synd om mig.

Nu ska jag kolla min Bimbo ^^

Kommentarer
Postat av: snövit!

så het jacka!! palla plattarslen! <3

2009-04-03 @ 01:15:41
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0