Mitt hat mot snuttigullpar

Jag hatar snuttigullpar nästan lika mycket som jag hatar att vara ensam och inte ha någon att älska. Det var två tjejer på busshållplatsen när jag skulle hem idag som stog och pussades och smackade och fnittrade hela tiden tills bussen kom. Hatar sådana par, som ska hålla på att snuttigulla sig offentligt. Eller typ på internet. De pratar med varandra i telefonen varje dag men de måste hålla på att skriva "Jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3" exakt varje dag på sidor som lunar och bilddagboken.

Det värsta med allt är nog att jag blir så förbannad på dem bara för att jag egentligen vill ha ett förhållande. Men det kan jag ju inte tillåta mig själv att ha eftersom att om jag blir tillsammans med någon nu så skulle jag förmodligen bara prata om Erik hela tiden (min förra pojkvän). Och det skulle inte den nya gilla och typ lämna mig på en gång. Så jag får nog vänta med ett förhållande ett bra tag till. Om det ens kommer att kunna hända.

Aja, men nu ska jag skriva vidare med lite nattvaket folk på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0