Mörka, poetiska äckliga människor



Jag hittade en groteskt person idag på bilddagboken. Tog kort i badkaret, skrev om hur det var att fota och att hon minsann kände en väldigt bra "fotograf". Och så fort man har suttit på behandlingshem, skurit sig, mått allmänt dåligt så MÅSTE man ju blogga om det och skriva poesi och tro att man är bäst på allt!



mår du dåligt utan speciell anledning
har du suttit på behandling ev Psyk
har du skurit dig
har du "annorlunda" kläder (helst svart/rosa och minst 1 piercing i ansiktet)
har du en mörk personlighet och skriver noveller

VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN!!

Jag kan ju medge att jag MYCKET hellre läser Kissies blogg än era iallafall. Man orkar inte läsa saker med en massa dolda meningar hela tiden.                                 

Så här poetisk är jag i mina val av bilder. Jag ska skriva en rad om den poetiska händelsen.

Jag klev på en cylinderformad glasbit. Blodet som rann strax under min fotknöl var inte ett dugg poetiskt. För det var blod!

Kommentarer
Postat av: Mille; svar på kommentaren på min blogg:

Det kan jag förstå... >.<

... och jag är så innerligt glad att du finns i mitt liv krama

2009-04-14 @ 16:47:50
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0