Sjukhetsministern

Jag har haft ont i huvudet, nacken och ögonen sedan i förrgår. Det är asjobbigt att kolla åt olika håll för att det gör ont i ögonen. Nu har jag illafall tagit 2 alvedonbrus så det är lite bättre i huvudet iallafall.

Igår klev jag på en glasbit som var typ halvt cylinderformad. Så jag fick ett sår ungefär vid fotknölen och jag blödde som en gris. Men klart det ska hända när man är på väg till köket för att hämta vatten medans man är sjuk. Rena blodbadet, tog fan i mig kort på det också. Förstår inte hur ett 1 centimeterssår kan blöda så mycket. Må väl ladda upp nån bild på förödelsen snart. Men jag vet ej vart kamerasladden är. Men det löser sig det med.

Nu ska jag vänta i 2 minuter på att min, Idas och Annelies bimbos får pengar. Sedan ska jag fixa med dem lite och sedan förmodligen gå och lägga mig. Ja, nattens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0