Skänninge

Är hos syrran nu här i Skänninge. Det är fruktansvärt varmt här vilket är jävligt skönt, ingen snö finns det här heller :D Jag funderar på vad jag ska göra imorgon. Min systerdotter ska tydligen äta pizza så jag får se vad jag ska äta. Kanske pasta om de ska på den pizzerian jag hoppas på, haha.

Det gick ju bra med tågen hit iallafall. Hem är lite läskigare för jag ska byta en massa. Tror att det är 3 eller 4 ggr jag ska byta. Hoppas att jag inte blir strandsatt i Norrköping eller liknande, det skulle vara väldigt skrämmande. Men nu ska jag nog spela lite resturangspel. Hej, hej.

Kommentarer
Postat av: Mille

HAHAH! Resturangspel ftw! xD

2009-04-19 @ 15:07:57
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0