Sms

Fick ett sms nyss av Erik. Han undrade om jag hade varit otrogen när vi var tillsammans och han bad mig svara kort. Nej, svarade jag ju såklart. Fick sedan ett tillbaka där det stog att han aldrig varit otrogen heller. Men jag vet att han har det. Inte kroppsligt kanske. Men han var kär i henne när han var tillsammans med mig. Det märktes och det kan ha varit en av faktorerna till varför han lämnade mig.

Jag önskar att hon aldrig funnits. Jag saknar honom fortfarande. Lika mycket som innan. Och jag hatar det, för han saknar inte mig. Tur att han slutat skicka sms bara med tanken att jävlas iallafall. Men det gör lika ont att få ett sånt sms som jag fick nu. För jag vill inte tänka på honom. Men jag gör det hela tiden och det gör ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0