California dreaming

Fan också, jag har vänt dygnet åt helvete igen. Inte bra, ska försöka att fixa det imorgon dock. Ska förmodligen in till stan med lillsyrran imorgon. Och nu tappade jag totalt bort vad jag skulle skriva.

Jag har iallafall funderat i en sak. Det med att Kissies.se sköt fram bröstoperationen. Vissa säger att det är pga att hon har pengaproblem. Jag tror bara det är så att läkaren inte går med på det. Fatta hur opropertionelig hon skulle se ut. Nu vet jag iofs inte om jag stavade det extremt svåra ordet fel med min trötta hjärna. Synapserna har mått bättre kan jag tänka mig. Men ja, om det blir så att hon ser ut som ex Dolly Parton så ska jag iallafall aldrig besöka den kliniken ifall att jag skulle få för mig liknande i framtiden.

Jaja! Skitsamma, nu ska jag kolla va det kostar att resa runt i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0