En lång jävla lista

1. Tre namn jag lyssnar till: Kenna, Emma och Blondie (Johannas "fel" eller nått xD)

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte är Miss Lagom.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är för gnällig och att jag är extremt svartsjuk/avundsjuk.

4. Detta är jag rädd för: Att bli lämnad av mina nuvarande vänner.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Socialliv, en katt och en lägenhet.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Bli glad för andras lycka om de inte är en av mina.

7. Detta tycker jag om att göra: Måla/rita (i vissa fall), spela MissBimbo, umgås med mina vänner, festa, lyssna på musik och sjunga med (när jag är ensam), inreda, måla naglarna och sminka mig extremt.

8. Detta vill jag göra just nu: Få ordning på skola, lägenhet och flyttkompis.

9. Bästa känslan: När jag kan sitta och prata med någon nykter utan att känna mig som en komplett idiot.


10. Värsta känslan:
När man vet att saker aldrig kommer att ordna sig eller bli bra igen.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Humor, framtidsplaner, allmänbildning och helst lite mer än det. Och så ska han inte vara en fansy pants kille med mamas boy gener.

12. Är jag kär just nu? Nej

13. Jag vill gifta mig: Ja

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig med det perfektaste svin jag kan hitta (alla är lite svin, det beror på Y kromosomen), resa mycket (är dock flygrädd och äga två katter och en amstaff samtidigt.

15. Min käraste ägodel: Min nalle (inte mobilen) och mitt guldhalsband.

16. Något jag vill ha i present: Underkläder är alltid uppskattat och saker man inte brukar köpa själv som dyra tvålar och kraffs.

17. Detta har jag på mig just nu: Mysbyxor, nån slags tröja (vitt linne under och svart t-shirt ovanpå) och Bh och trosor såklart.

18. Favoritkläder: Mysbyxor och en stor jävla t-shirt. Är inte nöjd med min kropp. Men till hösten ska jag fan ha på mig min långa svarta, klänningsliknande kappa och mina röda skor.

19. Favoritdjur: Katt.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt möjligt faktiskt.

21. Favoritlåtar just nu: Eminem - Beautiful, Michael Jackson - Dear Michael, Lasse Lindh - Jag klarar mig aldrig ensam, ja m.m.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Bild och syslöjd har alltid varit mina favoritämnen. Och Matte har jag alltid hatat.

23. Stjärntecken: Oxen.

24. En bok jag älskar: Pestens Tid av Stephen King.

25. En film jag älskar: A Clockwork Orange.

26. Tv-program jag gillar: Oz, Sex and The City, Family Guy, The Simpsons, Scrubs m.m.

27. Favoritdoft: Frysdiskar på affärer, bensin, nymalda kaffebönor, nybakt bröd m.m.

28. Detta äter jag gärna: Spaghetti och köttfärssås. Och en jävla massa pasta med olika såser typ skinksås och svampsås m.m.

29. Dricker helst: Timrå vatten.


30. Favoritgodis: Tutti Frutti tror jag och sura godisar.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Naxos och Thailand.

32. Färg på mina ögon: GrönBruna

33. Min längd: 163 eller 164, vet inte riktigt.

34. Jag tror på: Andar, Spöken och Gud.

35. Jag spelar: dum ibland. Nä, men jag vet inte.. typ onlinespel och MissBimbo.

36. Person jag beundrar: Michael Jackson.

37. Så här bor jag: Hos Mamma i lägenhet och hos Pappa i hus.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga döda skulle jag tro.

39. Det här tänder mig: Jadu.. det får vi ta till TMI stunder istället.


40. Det här gör mig avtänd: Spya, bajs, dålig andedräkt m.m.

41. Favoritfärg: Lila, rosa och ljusblå. Lite sådär My Little Pony.

42. Favoritcitat: "En aktiv våldsam, dominerande, brutal ungdom - det är vad jag är ute efter" Adolf. Hitler.

43. En hemlighet jag vet: Kan inte komma på någon, hade inte skrivit den här ändå.

44. Bästa present jag fått: Den var svår, en massa saker.

45. Senast köpta skiva: Eminem-Relapse.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt ansikte (inte alltid dock)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Kroppen

48. Udda förmåga/egenskap: Vet ej.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt tror jag.


50. Vad lyssnar du på just nu? Fåglarna utanför och tv:n (Våra bästa år, höhö.)

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Idag har jag suttit vid datorn, kollat på tv:n, sovit typ. Jag ska göra makaronsoppa och kanske gå ut och gå.

52. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Dalarna och Mamma i Stockholm.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Vet inte.

54. Vilken är din favoritrestaurang? Källarkrogen (om den nu heter så, minns inte riktigt.)

55. När badade du i en pool senast? I vintras med Ida eller så var det ännu längre sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Julsoarén.

57. Hur många barn vill du ha? Beror helt på. Kanske 3.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ emoband (screamo?), pudelrock, dansband m.m kanske.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Inte på mumintrollet iallafall. (Reinfeldt.)


60. Vad har du för TV-kanaler? Men palla, typ originalutbudet hos Mamma och lite mer hos Pappa.

61. Har du åkt moped någon gång? Ja.

62. Har du busringt någon gång? Nä, jag är alltid för feg.

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, fast kanske fallskärm.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Naxos tror jag.

66. Har du en egen trädgård? Ja, eller Pappa har väl en.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? The Simpsons, American Dad och Family Guy.

68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, inte i originalverisionen.

69. Badkar eller duschkabin? Badkar.


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Vet inte, det jag sett senaste månaden har inte varit så bra.

71. Favoritpizza? Capprichosa och Calzone.

72. Chips eller popcorn? Popcorn.

73. Vilken färg på läppstift använder du? Brukar inte använda det så ofta men rött isåfall.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, är det typ THC i det eller? :S

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice? Beror på.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Hm, med lite släkt tror jag. Vi åt på nån Thairesturang i stan.

78. Favoritchoklad? 70% eller Marabou.

79. När röstade du senast? Har aldrig röstat.


80. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra året.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej.

82. Är du bra på matlagning? Jag tycker att det är gott iallafall och det nöjer jag mig med. Älskade att E.C hade korv och mos som festmåltid, då slapp man anstränga sig. Men det var kul när han ville ha något man "slavade" i köket för, typ hemmagjord potatisgratäng.

83. Klarar du att tanka själv? Ja.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej. (Ps. Panda!! Magic Bullet finns som annan variant i affärer nu! Säkert lika bra.)

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nope.

87. Vad var det senaste du handlade? Snus.

88. Har du kräkts offentligt? Inte vad jag minns.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärlek.


90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Näe.

91. Har du ringt något betalnummer? Ja, Bingolotto.

92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja och nej. Det beror helt på vem personen är och om ingen har känslor kvar för den andre.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Erik.

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Vet ej, pallar inte fråga Mamma heller.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Det vanliga operatörtjoffset tror jag.

96. Vad har du i din väska? En massa onödiga/nödväniga saker.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kolla på tv.

98. Vad är du tacksam för idag? Att det finns drickyoughurt i kylen.

99. Var hittade du den här listan? http://shinysatellites.blogg.se/

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Fride Ek, Mille och Muffle.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ger ett pris till den som orkar läsa hela den där listan

2009-08-04 @ 00:52:01
URL: http://bloggis.se/guntzborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0