En listeli lista

Skriv det första du tänker på när du läser:

USA: White America-Eminem

Picasso: Konst

Krulligt: En tjej på Sörbergeskolan med krulligt hår som såg ut som min fårmatta som jag har hemma. Och hon hade alltid en ryggsäck på ryggen.

Frukt: Fruktskål med teckande frukter

Pyssel: Armband, halsband, kort och scrapbooking

Skräckfilm: Psycho

Betty Boop: Johannas klänning med körsbär

Kusin: Patrik, Patrik, Giovanni, Sofie och Elin

Paris Hilton: Hängögon

Dricka: Coca cola

Jesus: Mitt halsband

Doft: Doftljus från IKEA

Julen: Paket och tomte

Vass: Kniv

Varmt: Pappas hus

Medeltiden: Tengils riddare

Pizza: Rinnande fett

Döden: Leif Loket Olsson (När han sitter i trädet och pratar om kaffe och kök)

Blod: Vampyr

Skönt: Fredags kvällar när man har gått i skolan eller jobbat hela veckan

Begravning: Sorg, svart, rosa

Gott: Godis

Bröllop: Vitt och ljusrosa

Kärlek: Hat

Mardröm: E.C

Djur: Katt

Vinter: Snö

Läskigt: Tv4plus (pga deras spökprogram)

Skolan: Allmän ångest och prestationsångest

Mamma: Min Mamma

Fest: Johanna

Ont: Nu

Roligt: Fuck you (pga den frågan innan, hahaha)

Grönt: Kort fult blekt grönt hår

Sockervadd: Tivoli, sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0