Helgen ägde

Sitter och lyssnar på Kent av någon sjuk anledning. Jag kanske är på väg och bli en sådan loj och sinneslö människa som bara klarar av lugnt och deprimerande musik med glad text. Nej, nej. Det får inte hända. Måste he på lite Guns n Roses istället. Jag försöker öppna mig för ny musik, men ja. Det blir att jag fastnar på de låtarna jag vet är bra.

Helgen var iallafall kanske en av de bästa på väldigt, väldigt länge. Det enda jag kan klaga på är att när jag väl kom till Bk och kom på att jag skulle sms:a Malle så träffade jag Mini och då hade hon och Sara tydligen stuckit. Men det är mitt fel ändå. Men annars var det grymt hela helgen!

I Fredags så träffade jag så grymma människor. Det var inte någon alls som kollade snett eller var osmakligt otrevlig! Det är så underbart när människor man inte känner är trevliga. Och på Lördagen så träffade en massa kända ansikten som var lika underbara som vanligt. Jag må brännmärka mina kreatur snart.

Nu skall jag nog ladda upp lite bilder på bilddagboken ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0