Ska jag sälja kläder mån tro?

Jag vill ha en massa pengar så att jag kan åka och handla skor eller liknande. Därför funderar jag på att smälla upp en massa bilder på kläder som jag inte vill ha längre. Det känns som att det är lite Panda stuk över det hela. Typ en massa skumma färger och tryck. Rosetter, prickar, läpparm regnbågar, ränder och ja, jag vet inte allt. Dock så är väl alla tröjor i S och nästan alla är linnen. Men har man en liten syster så har man.

Jag gör som så att jag knäpper lite kort och laddar upp det när jag kommit till Pappa sedan.

Jag ska också rota igenom mitt skåp och kolla om det finns mer som jag kan sälja, höhö. Jag skall bli rik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0