Sol!

Jag var nyss till affären och så kommer jag hem och ser att vi fått post! Så jag kollar igenom reklamen och hittar ett kuvert med en knöl på. Så jag sa för mig själv: JA! En present! Och så öppnar jag det, men då är det bara en limegrön apelsinskalare. Vi har redan en!! Och vi har inte ens apelsiner!!

När jag gick ut så fick jag sån lust att åka in till stan och sitta i nån park och äta sushi och sedan kanske dricka nån alkoholhaltig dryck. Så jag sms:ade nyss Mille och hoppas på svar, höhö! Jag försöker göra så att hon tycker synd om mig xD

Huga vad hispig jag känner mig. Snart ska jag äta lasagne iallafall. Från Lidl, dem kan ibland de med.

Kommentarer
Postat av: deniz

Heh-hey, jag fick också en :D

2009-08-06 @ 19:40:35
URL: http://denizfryksell.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0