Söndagsont

Jag har grisigt ont i mitt knä. Det går relativt bra att gå men om jag kliver lite snett eller går för fort så gör det skitont och så känns det som att benet ska vika sig. Tänkte åka in på akuten men jag får se om det kanske blir lite bättre imorgon.

Förövrigt så har jag fiskpinnar i ugnen eftersom jag hatar att steka fryst kött/fisk/fågel. Eller ja, så mycket fisk är det väl inte i fiskpinnar, men men. Jag har ju inte Anna Skipper hemma hos mig så. Det kanske jag borde egentligen eftersom jag sitter och dricker Cola, höhö. Det blev lyxcola. Ingen jävla Coop tattarcola.

Fyfan vad intressant jag är. Jaja, men det är en fundering jag har haft idag. Varför fryser varmt vatten fortare än kallt? Det låter ju så jävla ologiskt.

Kommentarer
Postat av: Pandi

Fryser det snabbare än kallt :O OMG! HAHAHA, måste fan testa seriöst! HAHAHA X'DD

2009-08-16 @ 22:10:36
URL: http://pandafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0