En slapp jävla söndag

Vaknade ju ca 7 imorse av någon sjuk anledning. Jag hängde med Leffe på en morgoncigg, kollade på tusenbröder, sällskapade med cigglodisarna (så internt). Kollade på tusenbröder.. så ja. Det är väl det enda jag haft för mig idag förutom att följa karl till Ica då han skulle till tåget klockan 15:00.

Funderar på att sova snart, men det är så spännande på serien. Var så sjukt många år sedan jag såg den sist. Köpte båda första och andra säsongen, men de är ju försvunna nu, inte okej. Vad som heller inte är okej är att människor på krogen inte tycks veta sin plats i samhällskedjan.


Kommentarer
Postat av: snövit

Åh Ola Rapace!! så het :D

2009-12-08 @ 12:43:26
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0