Min drömturk

Jag drömde att jag hade färgat håret vinrött, det var lite svart i det också. Jag ångrade mig som fan men försökte att vänja mig vid det. Men till slut var det så fruktansvärt att när jag kollade mig i spegeln så såg jag mitt ansikte gradvis förvandlas till en ful turkbrud. Jag fick större, spetsigare näsa och mina ögonbryn var okontrollerbara. Nu säger jag inte att alla turkbrudar är fula, men jag var det som turk iallafall. Något så fruktansvärt!

Så idag är jag glad över att jag är snyggare än min drömturk även osminkad. Okej, jag må ha kvar lite svart runt ögonen från igår, men ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Ida Lindh

HAHAHAHAHAHAHA Du är för rolig du :D:D:D

2009-12-06 @ 22:21:12
URL: http://idalindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0