Övertrötta funderingar

Det är så sjukt deprimerande att se människor som inte har något som helst intresse utöver sin partner. Okej, hade jag varit förälskad och haft pojkvän så hade jag ju såklart laddat upp någon bild och skrivit "Älskar dig" men för vissa går det ju faktiskt lite för långt. Hur roligt är det egentligen för medmänniskor att höra det där evinnerliga tjatet om att "han är så söt, hon är så vacker och bla bla bla."

Nu menar jag absolut inte någon utav mina kompisar. Men det vet de ju själva om. Jag menar, Mille och Johanna har ett liv utanför sina respektiva. Det hade dock inte jag, var så sjukt rädd att han skulle lämna mig vilken dag som helst. Men som Johanna sa så var jag faktiskt med på fester och sådant med mina kompisar också.

Men att skriva i varje inlägg, under varje bilddagboksinlägg att "Bla, bla, bla vad fina vi ääärrr" det är jävligt deprimerande. Men det kanske är bra att det finns så naiva människor annars skulle nog världen gå under. Det är lite Miss Normale över det hela.

Ex:

Du: Kom ut med oss på krogen ikväll Miss Normale? :D
Miss Normale: Kanske, måste höra med min pojkvän om han följer med. *tystnad* Nää, han ville stanna hemma idag och vi har faktisk inte haft myskväll tillsammans sedan i förrgår.

Denna evinnerliga tristess! Jag förstår inte hur de står ut med denna evinnerliga tristess! Nä, fyfan. Skaffar jag en pojkvän så ska både han och jag ha egna liv men samtidigt ett liv tillsammans. Det får fan inte bli som förra gången då jag enerverade honom så totalt med min närvaro att han var tvungen att dumpa mig. Fast ja, allt kan ju faktiskt inte ha varit mitt fel för han ville också alltid vara med mig så som jag uppfattade det.

Vilka jävulska nattspekulationer, men jag är så trött att jag inte ens är irriterad över Miss Normales och Mr Normales just nu, jag känner bara att det är synd om dem. Nu borde jag nog sova ett tag. Ärenden på Birsta City imorgon, du vet Business med stort B. Julklappshopping med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0