Varför allt suger.

*Jag har ingen mobil, ingen plånbok, ingen väska, inga skor och inga mediciner.

*Jag har ingen pojkvän som kan hålla om mig och trösta mig när jag mår som sämst.

*De enda karlarna jag sett en framtid med är svin. Och det är mitt fel att de blivit som de är sägs det.

*Jag kommer aldrig att kunna älska någon igen, eftersom att jag själv är oälskbar.

*Den enda kompisen som finns i närheten och kanske skulle vilja hälsa på mig kan jag inte nå.

*Jag går på en folkhögskola där jag inte passar in förutom med kanske 5 personer som förmodligen slutar före mig.

*Jag har tvingat i mig ett glas oboy och 5 prinskorvar och mår nu illa eftersom jag inte har någon jävla matlust.

*Jag kan inte dränka mina sorger i droger eftersom att jag är starkare än så.




Kommentarer
Postat av: Snövit

Känny... =/ <3

2009-12-20 @ 22:47:31
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0