MJ

Jag skrev att han fick mig att må bra när jag var nere. Han fick mig att skratta när jag helst ville gråta. Hans musik har influerat mitt liv så fruktansvärt. Jag har inte kopplat en viss låt till en viss person utan bara lyssnat och njutit. Det var som en spark i ansiktet när jag fick reda på att han inte fanns längre. Jag grät så fruktansvärt och det gör fortfarande ont i mig. Och då har folk mage att kalla denna människa för pedofil, plastansikte m.m.

Och det är människor som är okunniga i ämnet. De vet inte hur hans rättegång gick till, de har inte sett hans hemmavideor, de vet inte ett jävla piss. Visst har alla rätt till en åsikt men det sårar fan in till själen när folk är så jävliga. När de vet hur mycket jag älskade honom.

Jag ser det inte som ett påhopp mot Michael, jag ser det som ett påhopp mot mig. Hade exempel någons katt dött och man lade upp en bild och skrivit R.I.P <3 Jag saknar dig redan. Då jävlar hade de tyckt synd om en. Och om Erik C någonsin skulle råka läsa detta så vill jag att du ska veta att, som jag mådde när Stanley dog, så mår jag nu.

Just because you read it in a magazine
Or see it on the TV screen
Don't make it factual, actual
You're so damn disrespectable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0