Och det grövsta humöret bara fortsätter

Robert säger:
 Vad gör du då?
Kenna säger:
 äter körsbär, nyplockade sura kirsebär
 och hatar datorn
 du då?
Robert säger:
 ojoj, gott
 Svettas, haha
Kenna säger:
 haha, jävla tonåringar


Robert säger:
 en tjejkompis var kåt på att jag skulle hälla baileys över penisen
Kenna säger:
 Hm...
 Mille? 
Robert säger:

 O.o
 Nej xD
Kenna säger:
 hahaha
 hon gillar ju bailiys
Robert säger:
 ja
Kenna säger:

 Kanske inte så mycket.... men


Robert säger:
 Okej
 Med en rakmaskin
Kenna säger:
 Höhö, bra Bobert
Robert säger:
 HAHAHAHAHAHA, jag skojar bara
 skulle aldrig våga det
Kenna säger:
 Meh, fjomp
 Du kan ju inte spara Emo lugg igen. Det är så passé
Robert säger:
 mitt huvud ser säkert ut som ett buckligt kukhuvud
 jag sparar ingen jävla lugg
 jag skiter i mitt hår
Kenna säger:
 Nej, ha det kort
Robert säger:
 .. det är därför det är brunt
Kenna säger:
 äcklig du är


Kenna säger:

 Hm
 Men det passade iallafall. Fast det gör ju brunt också. Elda upp alla mössor du har också
Robert säger:
 aa
 bär inget på huvudet längre
Kenna säger:
 Bra
Robert säger:
 Haha, vad bestämd du låter
Kenna säger:
 Haha, ja
 är så satans less på mössrobert bara


Robert säger:
 Hahahaha
 Du förstår inte hur skönt det var
Kenna säger:
 mössa?
Robert säger:
 ja
 slapp fixa håret och så
Kenna säger:
 Ja, men du behöver ju bara ta wax på fingarna och dra det genom håret så ser du typ kåt och nyknullad ut
Robert säger:
 Ja
 Använder hårfett, haha
Kenna säger:
 hårfett?
Robert säger:
 Ja, som rockabillys
 så blir håret fett och sleazigt 
Kenna säger:
 Hm, sleeze är inget att vara stolt över. Se bara på Love


Robert säger:
 aja
 Vad vill du ha?
Kenna säger:
 Dase
 och ett boende i sthlm
Robert säger:
 Ojoj
Kenna säger:

 Är din pappa upptagen?
Robert säger:
 ja, tyvärr
 De ska få barn
Kenna säger:
 haha
 Illa
 små taihoror springandes som äckel bruden i *nåns* klass
Robert säger:
 Vem är äckelbruden i *nåns* klass?
 KUKJUVER
Kenna säger:
 hon den där jobbiga thaihoran
Robert säger:
 Panda?
  Hahaha, skämt
 *nått namn*
Kenna säger:
 aa
 usch

Robert säger:
 Okej
 säg inte dase
 hatar det ordet, haha
Kenna säger:
 dase
Robert säger:
 nej
Kenna säger:
 Hade jag haft pengar på min mobil nu så hade jag lätt ringt och sagt dase
Robert säger:
 meh
 vad dum du är med mig
Kenna säger:
 haha, jaaa
Robert säger:
  akta så jag inte kommer
 HÖHÖ
Kenna säger:
 höhöhö
 Det var roligt för det kunde tolkas på två olika sätt
 höhöhö
Robert säger:
 höhöhö, precis
Kenna säger:
 höhö, även att jag nyss förklarade skämtet som båda fattade. höhöhö
Robert säger:
 höhöhö, du är så fyndig. höhöhö
 Gissa vilka jag är nu
 Huhuhuhu huuh, huuuh
 Heeeh eeh heheheh heh eh heh heh
Kenna säger:
 ?
 2.25 erna?
Robert säger:
 nej
 Beavis och Butthead!


Robert säger:
 Jag vill ha en kvinna
Kenna säger:
 Inte jag, jag vill ha en karl
Kenna säger:
 Berättarröst: Och det var så de fann varandra
 *pling* nu är det dags att vända blad
Robert säger:
 Hahahahahaa
 Hur menade du nu?
Kenna säger:
 Hahaha, jamen det såg ut som något som kom ur nån fjortisfilms trailer. Typ.. cool musik. och så sitter vi och skriver tillvarandra och så typ ser man:Robert säger:
 Jag vill ha en kvinna
Kenna säger:
 Inte jag, jag vill ha en karl

 Sedan blir det typ när vi springer i solnedgången och säger nått
 Och sedan hände det tragiska. Kenna: Jag ska flytta!! Robert: Men det får du inte!!! Du får inte!! Och sedan blir det komedi, du klär ut dig till mitt husdjur eller nått
 Och så blir det sån "glad komedi musik" med en massa missförstånd och jag säger typ: Robert, du måste använda kattlådan
Robert säger:
 hahahahahahahahAHAHAHA
 Du är för underbar, du
Kenna säger:
 men typ.. en film av... Mauro scocco
Robert säger:
 Robert/Kenna
Kenna säger:
 nej
Robert säger:
 slash Kenna
Kenna säger:
 från skaparen av änglagård och tillsammans
Robert säger:
 hahahaha
 Suck
Kenna säger:
 jag vet inte vad jag vill
Robert säger:
 Nej, men du är rolig i alla fall
 Slynhah
 hahah
Kenna säger:
 hahaha
 Den ska heta "Livet är en pest" och när jag lämnar dig så ska du skriva det på en lapp bara så att det ska ha sammanhang med titeln
Robert säger:
 Hahaha
 Har du druckit?
Kenna säger:
 Nej, och det är det som är bland det värre


Kenna säger:
 Jag ska ta med filmkameran någon gång
Robert säger:
 Hoppas på sexscen
Kenna säger:
 Stuntkvinna = Dennis
Robert säger:
 höhöhö
 Dennis <3
Kenna säger:
 MMm,, dennis pennis
 höhöhö
Robert säger:
 Hahaha, stunt...
 Så hård är jag inte



Kommentarer
Postat av: Snövit

alltsp nej?!?! jag PALLAR INTE xD

2009-07-31 @ 00:44:26
Postat av: Pandi

GROVT! HAHAHAH!

2009-08-03 @ 20:23:06
URL: http://pandafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0