Ost, piss!? Nä, jag har minsann inte beställt nått?

Nu har jag lugnat ner mig lite iallafall. Har spelat plump med syrran och Pappa. Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva men på något sätt så känns det som att vad jag än kommer att skriva så kommer det att vändas till något dåligt. Är på sånt fruktansvärt dåligt humör nu. Innan satt jag och skakade för att jag var så jävla arg.

Saker jag blivit förbannad på de senaste timmarna:

*Feta människor som tycker att de kan gå runt i storlek 36.

*Storlek 38 människor som gnäller på sin "fettma" framför mig.

*Att jag var så förbannad förut att jag inte kunde äta några godisar. Nu finns bara de äckliga kvar.

*Folk som inte svarar på sms fast man vet att de antagligen både har läst och reflekterar över det man skrivit.

*Mina dyngsrytmer.

*Att det är så jävla varmt inomhus.

Men det jag mest blivit irriterad på är att jag klagat så jävla mycket idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0