Slutt

Har nyss kommit hem från stugan. Åkte dit i Lördags. Är rätt nöjd ändå, har bestämt mig för att städa rummet och fixa till där. Ska söka till folkhögskola och jobb. Och ta tag i mitt liv, sluta gnälla på allt och så. Ska bli skönt att slippa förlora vänner pga att jag gnäller och ja.

Hoppas att det inte är för sent för en del bara. Men det finns de som känt mig i flera år och fortfarande funnits vid min sida. Men nu kanske det blir roligare att vara med mig. Ska istället skriva ner allt som gör mig förbannad, är det någon som tror på att det kommer att funka eller är jag bara ett värdelöst fall av ilska och tjat?


Men på bloggen måste man ju få gnälla, tex på andra bloggare, på flugor i ansiktet och jobbiga barn i filmer xD


Kommentarer
Postat av: Snövit

jag å miller ska leka imorrn, ska du va med kenny? :*

2009-07-08 @ 11:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0