Vampyrmördarflugor

Det är en sånt grymt dålig film på tv att den verkar bra. Infested heter den och handlar om vampyrmördarflugor som tar sig in i kroppen på människor och gör dem till elaka zombier typ. Fast zombierna lever ändå. Men jag orkar inte lägga hela min tid på detta så jag sitter vid datorn och fipplar också. Fyfan vad dåliga effekter, hahaha! Undras när den är gjord. Det ska jag kolla upp! 2002 tror jag att den är gjort, fyfan vad dåliga effekter för att vara det året. Men, men.

Jag har varit grymt less och allmänt irriterad idag, men inte nu längre. Börjar fundera på om det är ångorma från acetonet som gör det. Hmm, det tåls att tänka på i några sekunder. Mja, men nu ska jag logga in på helgon och hänga på planket som den tattare jag är. Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0