Ytligt

Om inget oväntat kommer upp idag så skall jag umgås med Johannan ikväll. Det ska bli jävligt skönt, snacka en massa TMI (Too much information) och dricka rödvin! Jag funderar på sushi men jag är hungrig nu så jag vet inte om det blir nödvändigt.



Bild från en utav Millzors fester (Jag och Johanna)

Ja, och annars har jag sovit ganska länge idag, ca halv 2 vaknade jag. Och det jag hunnit av ca 6 saker som jag måste göra innan jag åker är att jag har fixat naglarna halvslarvigt. Hade jag varit rik och överflödig så hade jag fixat dem på salong eller vad fan det heter. Men palla lägga ut ca 800 spänn på det ändå. Jag får köra på hemmafixerier istället, vilket kan vara jävligt trevligt och avslappnande.

Nu ska jag kolla runt lite på olika kack communitys och sedan ska jag nog börja fixa håret, det var ett bra tag sedan jag gjorde det.

Insåg ni nu vad jag försökte göra? Lite "hej, jag ska fixa naglarna och håret". Jag är så ytlig ibland, Mjaooo.. Grrr.. tihi.. ursäkta gumman? Nej, men seriöst, palla. Hahaha! Intressant att veta att man ska göra sånt då. Ibland kanske, men ja. Nu svammlar jag bara ur mig en massa ord.

Åh! Nu får det fan räcka! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0