En pissig jävla dag

Allt är så jävla tråkigt. Det finns inte ett piss att göra. Alla som jag kan tänkas umgås med bor för långt bort, orkar inte eller har annat för sig. Allt är så fruktansvärt värdelöst. Och den jag helst vill vara med har absolut ingen lust vad det verkar som. Jag vill att pappa ska åka och handla på Ica maxi så att jag kan följa med men det lär han ju inte göra eftersom "vi har allt som behövs hemma" Vilket innebär potatis, kyckling och fisk. Vi har snart slut på mjölk också. Och jag är så jävla less. Jag har inte ens någon matlust för att jag är så jävla less.

Om han bara kunde försvinna ur mina jävla drömmar så kanske jag skulle må lite bättre och inte vara så jävla less. Nu har jag drömt om honom hela veckan. En gång så var vi tillsammans men då låg jag på hans kompis ben så han vart sur på mig och han ville inte att jag skulle sova med han. Men jag kröp dit ändå och myste eftersom han alltid brukade (på riktig) förlåta mig för att vi bråkat. Nog för att han aldrig blev arg på riktigt ifall att jag skulle ligga på en kompis ben, men det var ju en dröm. En fittig sådan som lovar en massa saker den inte håller. Den lovade att jag skulle vakna upp vid hans sida och han skulle kolla på mig med sina blåa ögon och säga att han älskar mig.

Jag hatar att drömma, de förstör allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0