Försvinn ur mitt jävla liv, tack

Jag var inne och kollade på en kompis bilddagbok. Och så hade hon skrivit typ: Ska snart till sjukhuset, är så nervös Eller nått sånt. Iallafall, då hade Erik skrivit en liten kommentar: Är du på smällen eller? Och nu undrar jag, hur fan kan det förstöra mig så totalt!? Jag mådde bra tills dess men nu är allt jag kan tänka på honom. Och jag hatar det. Kommentaren var inte ens menad till mig, har inget med mig eller han att göra. Så vafan mår jag piss nu för då?!

Fyfan vad jag önskar att man hade en trygghet i sitt liv, som alltid fanns där när man behövde och som aldrig lämnade en. Jag har ju mina vänner, men det är inte människor man kan åka till mitt i natten pga avståndet. Det är heller inte människor man ligger och kramas med. Det kan ju vara det, men det känns bara inte som det ska då.

Jag har försökt med all min kraft att få bort han ur mitt liv men så fort jag inte tänker på han för ovanlighetens skull så dyker han upp. Jag har blockat alla människor på bilddagboken bara så att hans kompisar inte ska kunna framföra sina hälsningar till mig, så att jag ska slippa se honom. Men det går ju tydligen inte. Har tom tagit bort hans mamma och hans bror från msn så jag slipper påminnas.

Fyfan vad less jag är. Hatar ångesten. 

Kommentarer
Postat av: snövit

Kenna, vi måste ta oss igenom det här. Jag vill inte se dig må dåligt över honom längre. Vi måste göra nåt. love you<3

2009-06-09 @ 11:30:01
URL: http://negativecreep.blogg.se/
Postat av: Mille

Håller med Snövit.

Vi finns här <333

Ring om det är något!

2009-06-10 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0