Msn freaks

Sedan när blev "Vill du se mig naken?" en vanlig replik från killar och äldre män när man loggar in på msn? Jag förstår bara inte varför de vill visa sina königa organ i cam, hur mycket tillfredställelse kan det ge igentligen? Men, men det finns ju folk som tänder på bilar och har sex med dem så man ska ju absolut inte utesluta något.

Men detta var väldigt stötande. Det var en kille som addade mig på msn, han hade hittat mig på helgon eller liknande. Han var väldigt trevlig i några timmar och vi pratade om gemensamma intressen, musik m.m. Men då ville han visa sig i webcam, så jag tänkte att. Ja, han vill väl visa hur han ser ut då. Så han slog på camen och började runka.

Så, ja. Jag trodde att han var en sådan man kunde sitta och prata med på msn och ha trevligt men där fick jag en kuk på min dataskärm. Jag stängde av, blockade och tog bort som med ca 100 andra killar/äldre män.

Ja, och det var mitt otroligt intressanta blogginlägg för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0