SJUKT!!

Nu är det fan nästan dags att sluta läsa andras bloggar!

Inatt så drömde jag att jag satt på McDonalds i stan med Kissie och en annan tjej som var hennes fan! Vi hade varit på en klinik och alla tre hade förstorat brösten och läpparna. Jag var asnöjd med brösten men besviken på att ena sidan av överläppen inte var riktigt ifylld. Men vi satt där och pratade lite men jag gick därifrån för som vanligt kände jag mig utstött bland nytt folk. 

Fyfan vad sjukt! Det värsta måste ju vara att jag drömt Kissie! Men jag satt faktikst uppe hela natten och kollade på olika människors bloggar så det kanske inte är så konstigt. Men ändå, snart lägger jag in mig på akutpsyk om det ska fortsätta så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0