Skänninge imorgon

Jag är så uttråkad! Min fejkpojkvän för de kommande veckorna ligger väl och sover och alla sisters from other misters ska typ på fest och en massa roliga saker. Iallafall imorgon och jag kan självklart inte följa med för att jag ska till Skänninge då.

Jag funderar på att låta antingen min fejkpojkvän eller Mamma bestämma träff med Erik någon dag så att han kan få igen sin jävla bok. Då slipper jag förhoppningsvis höra av han på ett bra tag.

Och nej Mille och Johanna. Ni kan inte få riva sönder boken. Ni får heller inte överlämna den. Haha! Hade det varit något oviktigt så hade ni gladerligen fått det. Men jag vet vad bokjäveln betyder för svinet.

Det skulle nog bli en del fejsanuning, men det kan man ju ligga och drömma om ikväll istället. Nu ska jag nog fixa salladen tills imorgon. Taa, taah!

Kommentarer
Postat av: Mille

Men hallå! Det är ju just DÄRFÖR man river sönder den!!!!½!!!1111

2009-06-16 @ 23:15:31
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0