Myrorna och Tandläkaren

Idag har jag köpt en rosa gardin som jag ska klippa isär så att det blir två gardinlängder. Men frågan är ju vart jag ska hitta denna skrikrosa tråd. Men det löser sig nog. Köpte även en griskudde till min syster eftersom hon fyller år idag. Hon hade ju redan fått två presenter innan men jag kände att den grisen var något som skulle passa henne. Haha! Hon älskade ju iallafall grisar då hon var liten. Det blev 56 kronor för "allting". Så myrorna är bra ibland. När de öppnade så var det otroligt mycket fina kläder och saker där men nu har det blivit lite sämre. Kan bero på att det ligger i Sundsvall kanske. Finns väl inte så många som ger bort sina saker till dem. Men ibland så hittar man bra saker iallafall.

Imorgon ska jag till tandläkaren och det känns fruktansvärt! Hatar verkligen tandläkaren, tycker att de är så okänsliga på något sätt. Man sitter ju där livrädd och spänner sig. Som tur är så är det bara en undersökning denna gång och en massa tjat om att man inte får snusa, dricka läsk m.m. Men det kommer väl något mördarbesked om att jag ska tillbaka och dra ut en massa tänder, borra, rotfylla och sådant fruktansvärt.

Jag ska nog rensa ut min garderob idag, men det finns så mycket fina kläder som jag vill ha kvar "tills jag gått ner i vikt", vilket säkert tar ett jävla tag. Och det är ganska stötande. Men jag ska tjoffsa ihop en hög var åt Mille och Johanna iallafall.

Nu skall min kära syster ha datorn så jag ska nog börja med klädskåpet, tjoosan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0