Nattsudd

Ja, klockan är ca 00:59 just nu. Hade ju hellre velat sova men det kan jag inte göra nått åt. Kanske dricka ett glas varm mjölk men det är så osmakligt utan halstabletter i. Så det tänker jag ej göra. Nåväl.

Det blidde ingen vinst på bingolotto som vanligt, men det får man väl tåla. En vacker dag så kanske jag vinner den där miljonen som jag tycker att jag behöver. Jag har sett Totoro ikväll, inte hela eftersom att vissa saker var distraherande. Men jag har ju sett den förut så jag ska inte klaga.

Däremot så ska jag klaga på:

*Tekniken i mitt rum. (Det sitter fasst en CD skiva i min spelare, mitt uttag på Tv:n till scartkabeln fungerar ej) Om det nu stavas scartkabel, inte fan vet jag.
*Att jag inte är trött.
*Att jag inte har pengar.
*Min säng som jag tycker är för liten.

Däremot ska jag inte klaga på:

*Sällskapet som sover i mitt rum.
*Att vi har sugrör.

Kom inte på så mycket mer, men det finns mycket mer att inte klaga på. Nu ska jag nog spela Fia med knuff ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0