Pigmentlös och läcker

Nu har jag kollat på Kissies blogg. Mest för att det är roligt att se henne kritisera folk och att se folk kritisera henne. Och jag finner henne så ointressant att det blir intressant. Men aja, palla bortförklara sig om sådant. Jag fick reda på att hon är 17 år eller något i den stilen, det visste jag ej. Trodde att hon var äldre, men det kanske förklarar lite om hennes beteende. Man vet ju aldrig.

Nåväl, det var någon som gnällde på att hon hade opererat tuttarna och läpparna. Är man så osäker på sin kropp så får man väl göra det. Jag menar, skulle jag ha A kupa så skulle jag faktiskt må jättedåligt.
Men den som kommenterade gnällde på att hon hade platinablont hår, hahaha! Det är lite roligt.

Tycker att det är fint med platinablont hår. Men det finns så många korkade blondiner med stora tuttar redan. Det var därför jag hatade näst intill alla blondiner då jag var ca 14 år. Jag såg dem som en mindre värd "ras" i min värld. Men sedan tyckte min förra pojkvän att jag skulle bli blond och jag tänkte på det väldigt länge och kom fram till att: Ja, varför inte. En blondin som inte är fjortis må det väl få finnas här i Sundsvall.

Så det tackar jag faktiskt han för. Men när jag var ganska blond så ville han att jag skulle ha mörkt hår igen, hans förklaring löd: Man vet aldrig vad man har förens man förlorat det. Jävligt otacksamt eftersom att det tar en jävla tid att bli blond!

Nu tappade jag tråden som vanligt men det skiter jag fullständigt i. Jag är ingen Kissie eller Blondinbella och det ska jag kanske vara glad för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0