Söndag

Idag ska jag vara vaken tills Bingolotto är slut och sedan får jag sova. Har varit vaken hela natten för att jag måste vända på dygnet, vilket passar perfekt på en Söndag. Jag funderar på om jag ska till Nacksta eller ej idag. Jag får se om jag orkar, känns taskigt eftersom jag lovade att komma. Men, men. Jag måste ju få sova, höhö.

Jag tänkte kolla på elgigantens hemsida eller liknande efter en sladd man kan koppla in datorn till tv:n. (Bra jag är på formuleringar just nu) Hoppas att jag och Pappa kan åka och köpa en isåfall. Ikväll ska jag nog följa med Pappa till Mormor och spela bingolotto, haha. Fan vad gammal jag känner mig.

1. Jag spelar bingolotto.
2. Jag vet vem Christer Sjögren är.
3. Jag älskar stumfilmen "Körkarlen".
4. Jag älskar att sticka strumpor.

Lite hemska tecken, men men. Det kanske är bara bra det. Tur att jag inte ser ut att vara 70-80 iallafall. jag kanske är en 74 åring i en 18 årings kropp. Man vet ju aldrig. Men nu ska jag iallafall ta en till kopp kaffe snart och söka efter sladd, tjosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0