Ställa om klockan

Klockan ska ju fakstiskt var 03:28 just nu så jag känner att jag kan var vaken ett tag till. Är ju faktiskt inte ens trött. Jag funderar på att inte sova alls och gå och lägga mig tidigt ikväll istället. (Sällan jag brukar det) Men men, sover man dåligt så gör man ju det. Jag har ju trots allt en cs cola (Jolt) som väntar på mig i kylen. En massa kaffe har ju Pappa som vanligt hemma också.

Syster fyllde 31 år igår den 28. Jag, hon och min andra syster var på Birsta City eftersom att jag skulle köpa något åt henne och den andra systern som fyller 17 snart. Lillsystern fick en nörd docka och en fotoram från Lagerhaus som hon valde ut själv och Storsyster fick 100 spänn

Jag skulle egentligen ha åkt in till stan idag men så blev det inte, bland annat för att bussarna är helt efterblivna och går med så långa mellanrum. Uscha!

Nu blev jag popcorn sugen, så jag ska gå och göra Öb popcorn snart, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0