Internet funkar!

Jag lyckades fixa internet på Pappas dator! Förstår inte vad felet var från första början men men. Pappa åkte iväg med sin bror Ulf och skulle köpa blommor. Jag bad han köpa blomjord och sockerärtsfrön. Hoppas att han inte glömmer det bara. Jag ska be han skjutsa mig till Mamma sedan så att jag kan hämta en massa filmer från förr. Har en massa småband som det inte står något på och på en del står det ex: Emma och Ida tittar på Tv. Låter otroligt intressant.
Jag hittade en film från 94-95 då jag, Ida och Josse sitter och kollar på tv. Hahahaha! Fyfan vad roligt det är att kolla på sådant!

Nu skall jag ta hand om min bimbo, muhaha.. tjaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0