Nyheter

Mumme säger att den imperialistiska manodeppen beror på att det är för mycket bensodiazepiner i omlopp.
Så skörda sina frön nu innan livet kommer ifatt och biter i pungen.
Ty det våras nattbris min vän. Och inte en vänlig sådan.
 

Jag skyller på den internationella sociteten då min vårlök ej gror.
Det är utan tvekan Reinfeldth eller mumintrollet som står bakom detta.
Och jag betvivlar på att denna Riffle någonsin kommer att kunna ta sig hem igen.
Han bemästrar sannerligen de ytterst små sakerna, men att gå är bara inte hans grej.


I den nyaste utgåvan av "kommendanten" står det bland annat om denne bessynerliga Strizze Strasskuk.
Jag är dock inte säker på om det blir någon samverkan mellan honom och The Pastagays i denna upplaga av "Imperium av Lindmark".
Jag betvivlar efter förra årets händelse att Lindmark kommer att vilja ha med Strizze Strasskuk.
För er som inte vet så lämnade Strizze inte bara publiken oberörd utan även salladsbuffén. Och det gillades inte av Lindmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0