Lite blandat

Inatt drömde jag en skitjobbig dröm igen. Jag hade inte haft några speciella tankar på Erik under dagens lopp vad jag vet. Och han hade inte hört av sig eller så. Men ändå drömmer jag om honom! Vi låg och myste och plötsligt kommer det en liten, smal tjej in i bilden. Hon försökte pilla på han och kyssa han och skit så jag slog henne men hon dog aldrig så jag vart irriterad.

Aja, den där tjejen som säger en massa saker (finns att läsa något inlägg ner) Hennes kille har tydligen blivit tillsammans med henne igen. Och han skriver från hennes mobil att  "Det skulle vara äckligt att träffa dig, du är 10 år yngre än mig" Men på lunar så är han 26 år. Och jag är ju 18 och 19 om några dagar. Och hans tjej/ex är 20 xD Han säger även att hon säger en massa saker som jag har sagt, förstår inte vad och inte hur.

Äh, nu ska jag dem låta vara även fast det är så att hon alltid tar kontakt med mig först hela tiden. Hon har ringt typ 3 ggr idag och jag har ont i halsen så jag pallar inte prata. Men det stör mig bara att hon säger att hon känner mig. Vilket jag inte gör för jag skulle ha kommit ihåg en sådan manipulativ människa.

Gaah! Nu skrev hon eller han, förstå att jag inte vill ha kontakt med dig bla bla. Så jag skrev, jaja. Men då fortsätter de skicka sms. "Men förstår du nu att du ska sluta ta kontakt med mig?" HAHAHA, jag tror fortfarande att det är tjejen som skriver btw.

Men inatt! Då drömde jag även att ett av mina ögon var typ vitt. Som starr på hundar ungefär. Men bara ett öga och jag kunde se perfekt ändå. Jag hade också linser i vilket är skumt eftersom jag inte använder linser, haha.

Vad blandade ämnen det blev på detta inlägget föressten, men det bjuder jag på. Sitter och lyssnar på musik och pratar med folk på msn så jag är inte så insatt i mitt bloggande just nu. Höhö, tjaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0