Jaha!

Jag la mig och myste lite i sängen, tänkte att jag skulle gå till Ica sedan. Och när vaknar jag upp då? Jo, klockan 00:00. Som tur var lyckades jag somna igen så nu vid 5 vaknade jag igen och satte mig med datorn. Mamma har ringt många ggr, Malle kan ha ringt eller så drömde jag att jag såg att hon hade ringt. Man vet aldrig. Idag har vi typ temadag, men jag pallar inte gå på det eftersom det är i Sundsvall och då måste jag åka buss. Tänkte tvätta och skit istället. Städa rent rummet helt också.

Jaja, nog om mina tråkigheter.

Ida!!: Jag har locktången hos Johanna eftersom du ville veta.

Kommentarer
Postat av: Marlene

HAHHA men din jävla sovare! ja, jag ringde! typ tio minuter efter att jag fick ett sms av dig! xD

2009-11-11 @ 12:53:13
URL: http://brawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0