Tidsfördriv

Jag har ont i två fingrar, naglarna går av så fort de blivit långa. Blir så irriterad. Dock ytterligare ett skäl till att åka och handla i Birsta! Nagelstärkning eller vad det nu heter. Om ca 1 timme är det frukost iallafall, men om ingen kommer och knackar på så skiter jag i det. Har ingen lust att sitta och äta själv och försöka se upptagen ut. Isåfall går jag till första lektionen när den börjar 10 över 8 istället. 11:30 slutar jag idag om jag inte minns fel.

Hm.. kollade nyss bussen. 14:07 går den tidigaste efter att jag slutat. Funderar på att fråga om jag får ta med läxa hem eller något istället. Har ingen lust att vänta här så länge med alla gladlynta människor som minsann ska på halloweenfest ikväll. Jag hade gärna gått men jag har varken alkohol eller sovsällskap från Sundsvall, så jag åker hem istället.

Jag har bara sån lust att skriva. Ibland är det skönt att skriva även fast man inte har något vettigt att säga samhället. Men nu sitter jag här och känner mig som en receptionist eller nått. Som kollar att flyget och hotellet är bokat. Herrgud vilket tidsfördriv. Stava verkar jag inte kunna heller, stavas hotell så? Hrmpf.. dumheter. Nu ska jag nog packa lite, tjaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0