Att göra idag

* Skicka sms klockan 7:30 = Sjukanmälning.

* Kliva upp ca 11 så att jag hinner med lunchen.

* Gå till receptionen och ringa vårdcentralen.

* Om jag får remiss till Unga Vuxna så ber jag dem dra
åt helvete.


Punkt 1: Är man sjuk (eller trött som en Jude som mig) så ska man tydligen vara pigg och alert klockan 7:30 på morgonen så att man kan sjukanmäla sig.

Punk 2:
Jag ska kliva upp till förmodligen Sveriges sämsta skolmat, vilket egentligen är dumheter från min sida.

Punkt 3:
Jag kan nämligen inte sova pga att jag känner mig extremt stressad och ångestladdad inför skolarbetet. Och jag kan inte sitta still och koncentrera mig på lektionerna längre vilket kommer att leda till att jag skiter i lektionen totalt eller att jag bara går därifrån efter ett tag.

Punkt 4:
Finns det mer att säga där? BUP, Unga Vuxna. Folk som bryr sig för pengar. Tacka vet jag Malle, Mille, Johanna mfl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0