Dumheter

Sällskap, godis, popcorn, dricka och Dawn Of The Dead.

4 av 5 toasters.

Dagens fotouppgift, sushi, sällskap och Sundsvall.

4 av 5 toasters.


Kvällens humör: Trött men glad och harmonisk.
Kvällens humor: Ida Nordström.
Varför?:

Kenna säger:
Vad ska du göra i helgen?
Kenna säger:
dum fråga
Kenna säger:
Du ska vara med mig hos Pappa
Kenna säger:
No worrys för the internet för jag har dator serru
ida säger:
hamm...
ida säger:
okej
ida säger:
du har fått asnygg adiaströja
Kenna säger:
YEEEES!!!!!!
Kenna säger:
Svart och vit?
Kenna säger:
Hur ser min lampa ut? Som skit?
Kenna säger:
Eller som kryptonit?
ida säger:
har inte sett
ida säger:
jag fick en likadan tröja
ida säger:
så nu kan alla se att vi är systrar =) =) =)


Nu skall jag snart se på Idol med Linda för Miro (Susanna) sover, Jessie och Maggan är och tränar de jävla hurtbullarna.

Kom ihåg tills imorgon: Knäpp kort på Högens Sundsvallsbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0