It's a bag in a box

Jag sitter i min ensamhet och äter överbliven calzone capri och dricker norrlandsdricka som min syster valt att kalla det = Pommac. Grisigt gott! Jag väntar på Mille och Johanna som ska komma med halv 5 tåget om jag inte minns fel. Då ska vi dela på en bag in a box och ha trevligt som fan. Jag ska laga potatisgratäng och hoppas på att det räcker till 4 pers. Jag kan ta resterna eller nått, så länge de andra blir mätta, haha!

Nästa helg vet jag inte vad jag ska göra, kanske åker till Mamma eller Pappa en dag och så nästa dag kan jag ju umgås med Malle, det var ett äckligt bra tag sedan jag träffade henne. Den 19 har jag tid hos läkaren iallafall, det får jag inte glömma bort.

Nu får jag snart levla på resturant city xD Höhöhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0