Klippis

Nu är jag inte lika dampig på omvärlden längre, det känns skööönt! Jag har bytt status på Facebook till förlovad. Jag vill höra nämligen höra smaskigt skvaller om det. Det finns inte så mycket annat att roa sig med på denna skola, har funderat på att gå till gympasalen flera gånger och hoppa hopprep och springa runt lite. Men det finns inga hopprep. Det suger lite. Nästa gång jag ska tvätta så ska jag nog stänga in mig i basturummet och träna på spinningcycklarna. Men det är ju så jääävla tråkigt.

Jag har iallafall klippt min lugg idag, blev less på den. Nog för att den är sned men skitsamma, det funkar ju ändå. Jag bjuder på en suddig mobilbild ändå.



Jag ser ut som en karl på bilden. Jag är icke nöjd! Höhö.


Kommentarer
Postat av: Malle

Du är snygg tönt

2009-10-14 @ 15:19:33
URL: http://brawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0