Piss

Ja, det "välmåendet" höll ju i sig länge. Nu mår jag piss igen som det ska vara.


Skölj din nyfunna lycka över mig.
Berätta om allt bra i ditt liv.
Berätta om varför alla i din närhet är underbara.
Jag mår säkert jättebra över att veta hur bra det går för dig i skolan.
Hur mysigt du ska ha tillsammans med din älskade ikväll.

Jag mår säkert bättre då.
Jag mår säkert bättre av att veta,
att den lyckan du har nu kunde varit min.

Men det är aldrig jag som får vara glad.
Eller iofs, jag får vara glad i några månader.
Sedan kommer helvetet rasande över mig.

Jag ligger ensam.
Men det skiter ju du i.
För du har din älskade, dina vänner och ditt underbara liv.

Det enda jag kan vara tacksam över nu är att jag har mina vänner
och familj. Utan dem skulle jag inte vara vid liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0