Rättvisa har skipats

Jag skrev:

Hej, nu är jag verkligen riktigt less på att ni låter "enbloggavenunge" finnas kvar. Hon skriver så otroligt kränkande saker. Och jag vet, jag skulle helt enkelt sluta läsa men det gör jag inte. Ni kan ju bara kolla vad hon skrev senast som upprörde mig så till den milda grad att jag hoppas att hon blir avstängd för gott. Jag tar jävligt illa upp av att ni fortsätter att låta henne skriva via eran bloggportal.



Svaret jag fick var:

Hej,
Vi har också fått nog.
Vi kommer att ge D***** och hennes föräldrar en vecka att
flytta från ********
mvh
/R***** *******


Jag vet icke om det blir nått tjafs om att jag skrivit vems det var så jag skriver varken namnet eller vilken bloggportal. Vill ju inte bli anmäld av någon som tror att hon är nått.

Kommentarer
Postat av: Pandi

AHAHAHAHHA! Brunkrämen mån tro? Hon som rimmar på Kissie? :D

BÄST!

2009-10-27 @ 22:14:31
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Mille

GO, KÄNNY, GO!

2009-10-28 @ 19:01:16
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0