Suddis

Helger inför planen (tänkbara)

*Knäppa fjortiskort med Ida och spela in dumma videos

*Dricka vin och äta ost med Ida

*Träffa Kuken

*Vara med Malle



Jag har insett hur gott karlparfym och diverse luktar! Jag fick denna uppenbarelse då Högen som bor mitt emot mig i korridoren hade duschat. Det luktade nämligen karltvål i hela korridoren. Det luktar ju mycket starkare än kvinnoparfym och diverse luktar, varför? Kanske bra egentligen, kvinnoparfym har tendensen att sätta sig på fjortisar som använder en hel flaska ju. Fyfan vad osammanhängande, jag är astrött! Jag tillför inte världen något nyttigt just nu känner jag. Eller?? Detta kanske går till historien!! MUHAHAAA!! Nu ska jag göra annat!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHA!!!!!!!!! JAG INSÅG NYSS VAD JAG SKRIVIT I FÖRSTA MENINGEN!!! INTE OKEEEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0