Svans i ny skepnad

Min läkare såg lite ut som Svansen, kanske i 25-30 års åldern. Han hade brunt hår, kulturella brillor och skägg.
Jag har dock hört att herr Svans nu inte längre infinner sig i skägget men det spelar inte så stor roll. Jag ska bjuda ut svansläkaren och ha parmiddag med Svans, Johanna och Svansläkaren. Vi ska klaga på livet över några glas rödvin hade jag tänkt. Johanna får laga risotto och svansen får bidra med det bittra vinet. Sedan ska vi ha gruppslagsmål med andra människor ty denna värld är inte avsedda för sådana som oss.



Kommentarer
Postat av: Nune

Hahahah ja, snälla bli tillsammans med honom så kan vi dubbeldejta xD

2009-10-21 @ 21:21:18
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0