Tidigt

Det känns som att jag är vaken alldeles för tidigt och att jag borde duscha innan jag går till skolhuset. Men jag börjar 08:10 och nu är det egentligen frukost. Men Susanna verkar inte vara vid liv än och hon kanske behöver sova, känner mig elak om jag bankar på och elak om jag låter bli, så jag ska banka på innan jag går till skolhuset. Jag pallar inte gå och äta frukost själv iallafall. Så jag väntar tills jag börjar.

Vi har någon slags temadag idag, har ingen aning om vad vi ska göra men jag hoppas på att människor slipper vara fjantiga och byta en massa personer i grupperna. Det gör mig bara frustrerad. Jag ska äta risifrutti innan jag går dit iallafall, knappast världens nyttigaste frukost men skitsamma.

Nu ska jag invänta denna dag som jag känner kommer att bli allt annat än bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0