Dödsdrömmar

Igår var kanske världens sämsta dag av olika anledningar. Jag kunde knappt njuta av min potatisgratäng. Det blev lite bättre mot kvällen. Men sedan när jag skulle sova så kunde jag inte pga min förskylning. Blir grymt irriterad av att vara täppt i näsan.

Jag vaknade upp efter en dröm. Karlar som stog och slet i mig och ryckte bort stora köttslamsor, jag kunde inte andas. Jag vaknade och var tvungen att ta en djupt andetag genom munnen så att jag inte skulle dö. Jag vaknade åter igen ca 3 inatt av att det inte gick att andas. Så jag kokade vatten och försökte lukta in ångorna, det funkade väl inte så bra alls. Men nu är jag vaken igen efter en dröm om 6 pack hallondricka på burk och glass.

Mille ligger och sover, det tycker jag att hon får göra. Johanna jobbar och sliter på skolan. Moses ligger på kudden brevid Milles huvud. Moses är så nunig, han ska alltid vara i nunorna på folk.

Nu ska jag kolla MissBimbo och kanske fortsätta sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0